Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2007 18:35 - Пет успешни наши реклами... и пет не чак толкова
Автор: play Категория: Забавление   
Прочетен: 2090 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.08.2007 18:36


Пет успешни наши реклами... 

НАДЕЖДА СТОЯНОВА
ДАНИЕЛ ФИЛИПОВ
"Монитор", 18 август


1. Безпуатно?!
След като дебютира на рекламния пазар с имитация на култова сцена от "Смело сърце", най-младият мобилен оператор у нас "Вивател" не пропусна да експлоатира един от най-гледаните филми на тази година ­ комиксовата екранизация "300". Проектът не се опира само на познати физиономии, начело с вече дежурния Христо Шопоф, а по-скоро на нестандартен сюжет и ефектна реализация. Група гръцки войници водят преговори с персийски войни, приличащи на талибани. Най-забележителната личност в клипа е опуленият двуметров пратеник, който произнася вече легендарната фраза "Безпуатно!? Това е невъзможно!".
Рекламата на "Вивател" си е направо един минифилм, който ни пренася в размирни времена на кървави войни.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Моят господар ти предлага договор - договор, който не можеш да откажеш.
Защо те праща? Не беше ли по-лесно да се обади?
Мери си приказките, ние сме подчинили милиони!
Ти мери своите, пратенико! Ние тук говорим безплатно.
Безплатно?! Това е невъзможно!

2. Балканът пази своите тайни
Още с появата си на пазара марката "Леки" започна да отделя огромно внимание върху рекламните си клипове. Всичките им спотове, с някои малки изключения, имат култов статус сред публиката. Като се започне от прословутата фраза "О-о-о, Пети" и се мине през "Тия французи с тяхната конспирация ­ да скрият кашкавала в наденицата...". Последното рекламно попадение на продуктовата линия е "Балканът пази своите тайни".
Клипчето засега има три варианта, всеки от които "издава" по една от подправките, създали уникалния вкус на наденицата "Балканска скара". Останалите продукти остават заглушени в единия случай от гръмотевици, във втория ­ от ветрове, а в трети ­ от блеенето на овце.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Ах, каква наденица правим тука - страшна наденица.
И какво й е специалното?
Как какво й е специалното?! Слагаме нашенски подправки - чубрица…

3. За един мигач... и още нещо
В средата на миналата година поп-фолк певицата Преслава стана рекламно лице на "Карнобатска мастика". Тя дори записа песен в чест на анасоновата напитка ­ "Предай се на желанието". Клипът обаче сякаш върна зрителите в зората на чалгата, когато се пееше за бели "Мерцедеси" и волни пеперуди.
Производителите от "Винпром Карнобат" си взеха бележка и се постараха повече върху следващия спот, в който хитовата изпълнителка се отдава на страстта на кристали. На помощ на Преслава се притекоха известният актьор Павел Попандов и неустоимият Диан Христов в ролите на сръчни автомонтьори.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Ти мигача остави на нас. Я кажи от къде го вадиш този глас.
Е-е-е, стига де, Павка!
Как стига?! Това е талант - може да пее, а ние… да работим. Я по този случай дай една мастика, ама от нашата.


4. Как мъжете вдигат самолета
Сред всичките безумни реклами за иначе полезни хапчета за сексуална стимулация най-накрая една от фирмите улучи право в десетката. Добре наспал се чаровен авиатор на средна възраст дава акъл на зрителите "как да вдигнат самолета".
Рекламата на "Трибестан" предизвика бурен дебат в интернет пространството. Трудно е да е определи положителните или отрицателните мнения преобладават. Някои от коментарите по форумите обаче да доста впечатляващи:
"Очевидно, героят е успял да уважи женицата, за което ни се хвали с вдигнат палец, а пък тя, горката, се мъчи да изглежда уважена. Но пък сама си е виновна ­ ако се погледне в огледалото, ще разбере, че е по-скоро ПВО (противовъздушна отбрана), отколкото атинянката Таис (легендарна съблазнителка). А, знае се, противовъздушната отбрана сваля самолетите, а не ги вдига. С ракети земя-въздух. Бум", разпалено коментира зрителка, скрила се под никнейма Sulla.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Пилотирането е страхотно, но изисква пределна концентрация, огромно физическо и психическо натоварване. Аз съм летял 20 години и знам, че "Трибестан" тонизира. Помага и на мъже с различни сексуални смущения да вдигнат самолета.


5. Не е за изпускане
При повечето от рекламите на различните марки маргарин "прицелена" група са децата. Именно хлапетата имали крайна нужда от братовчеда на маслото. Известно е в медицинските среди, че маргаринът не е особено полезна храна, защото в него има доста оцветители и консерванти. Това обаче е друга тема на разговор.
За разлика от конкурентите си, на малкия "Томи" му бе измислено доста оригинално представяне ­ едно от най-впечатляващите в родния ефир.
След дълго разследване филията-детектив най-накрая намира малкия "Томи". А плътният внушителен глас, който озвучава оживялия резен, макар и за 30 секунди кара зрителя да си представи, че гледа старо криминале, в което някое супер ченге залавя най-опасните бандити.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Повече не издържах. Денят минаваше бавно като пътнически влак, а това чакане определено ме убиваше. Крайно време беше да намажа нещо. Всички в града бяха по следите на Големия Томи, но шестото чувство ми подсказваше, че и Малкият Томи не е за изпускане.


… и пет не чак толкова успешни

1. Парфюююююм...
Тази реклама на "Евтерпа" е дразнител на слуха и зрението. Може да повлияе дори на отношението към парфюма, т.е. и обонянието. Мисля, че момичето е Магдалина Вълчанова и ако наистина е тя, едва ли кариерата й ще може да просъществува след този провал", коментар в интернет пространството (Невена, blog.thedezine.com).
Девойката от видеото не е Магдалина, а нейната колежка по титла от 2000-а година - Мис България Свят Ваня Пейчева.
Mомчето е моделът Христо Стоянов. И ако го видите на живо, ще ви изненада с доста по-различен глас. Производителите на споменатия аромат харесали лицето, но не и гласа му. За тези, които не могат да си я спомнят, а те вероятно са много, ще разкажем на кратко сюжета. Симпатичен младеж взима префърцунената си приятелка от вкъщи. Драмата тук е, че красавица е поставена пред дилема какво точно да облече и решението е - парфюм!

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Коте-е-е…
Мяууу…Какво да си сложа?
Облечи това!
Парфюм?!


2. Бъди елегантен
Азис безспорно е най-добрият шоумен в поп-фолк бранша. Ангажирането му като рекламно лице за даден продукт обаче не винаги гарантира успех на пазара. Доказателство за това е рекламата на билковия елексир за отслабване "Златно чудо". Възможно е хранителната добавка да има положителен ефект, жалко, че този на рекламата определено не е такъв.
"По принцип нищо против тези продукти, но не и когато в една реклама за отслабване се появява народният любимец Азис и накрая казва: "Ако искате да имате елегантна фигура, вземете си "Златно чудо". Дебелогъз певец да ме убеждава да си купя продукт за отслабване… ", искрено се възмущава върлият противник на рекламния спот Instinkt в собствения си
блог.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Бабо, кажи какво виждаш!
Виждам... нещо златно... Виждам чудо!


3. Не е истина
Както вече споменахме по принцип марката "Леки" може да се похвали с доста добри реклами. Уви, тези от поредицата за шпек слама не са от най-успешните. В началото мама и татко пращат шпек на детето, живеещо в Страната на неограничените възможности, където си имат всичко. Без шпек "Леки", разбира се. За да бъде възбуден зрителският интерес в тв пространството се появиха също италиански, немски и френски вариант на видеото. Вероятно трябва да се готвим за продължение.
Един от вариантите, който се среща в няколко различни форума, разказва за пуст лунен пейзаж. Двама космонавти са приседнали край кратер и дремят. Изведнъж единият се стряска и почва да сочи към небето ­ а от там към тях лети малка космическа капсулка с писмо от дома (и шпек "Леки", то се знае). Този вариант може и да се окаже по-успешен от предишните.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Мили, мамо и татко, тук в Америка има всичко, само дето най-много ни липсва…
Шпек "Леки" фор юююю, мистър Иванов...



4. Страст на кристали
Две хитови поп-фолк певици ­ Емилия и Галена, последваха примера на колежката си Преслава и също станаха рекламни лица на мастика. Видеото е ориентирано към сезона на почивките, а в него участват още актьорите Атанас Бончев-Наката от предаването "Аламинут" и Станимир Гъмов от "Рекламна пауза".
Не, че пищните форми на двете изпълнителки са лоша гледка, но ако трябва да говорим за сюжет, сценарий и режисура, по-добре да замълчим. Няма как обаче поне да не споменем жеста, който Гъмов прави с вестника, за да прикрие интимните си части. Деца, затваряйте си очите!
Ако не друго, то поне рекламата стана източник на едни от най-актуалните лафове като: "Как са напращели?" и "И са сочни...".

ЕДНО КЪМ ЕДНО
Как пече! Един облак ще ни дойде добре!
Имам по-добра идея. Как са напръщели?!
И са сочни!
Тогава давай поедна!


5. Феновете знаят защо
Най-накрая забравихме за до болка познатия рефрен "Мъжете знаят защо" от рекламите на "Каменица". Новият спот с Димитър Пенев слага край на дискриминация към нежната половина на човечеството. И ако не се обърне внимание на факта, че единствената дама във видеото е барманката, жените няма да се чувстват пренебрегнати.
Треньор номер 1 на България за 1994-а се оказа с нелоши актьорски заложби. За изненада на зрителите, той се справи доста по-добре с влизането в роля, отколкото колегата си Христо Стоичков.
Въпреки големия успех на новия рекламен клип на пивото, той няма да обитава тв пространството още дълго. Причината е, че Пенев отново стана треньор на националния отбор по футбол, на който конкурентната марка "Загорка" е спонсор. Новото лице на "Каменица" е освободено от ексклузивни ангажименти към марката. Заради солидната инвестиция, направена във видеото обаче, то ще се върти още известно време.

ЕДНО КЪМ ЕДНО
За нашите или за вашите, но заедно! Защото доверието е това, което ни свързва.


Тагове:   НАШИ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: play
Категория: Забавление
Прочетен: 396784
Постинги: 61
Коментари: 14
Гласове: 209
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031